Fatih Sultan Mehmet Koprüsü ' n Bugün.

         Tatil günlerimiz bitti ve artık iş başı , okul başı , trafik başı gibi dünya telasina kaldığımız yerden devam ediyorum.
      " Zaman nasıl geçiyor " derken hayatımız illerimizden sular seller gibi yavaş yavaş kayarak gidiyor. Elimizden hiç bir şey gelmezken , hiç bir şeyi değiştiremeyeceğini bilmemize rağmen " Ya Allah Bismillah " diyerek dustuk yollara...
     Eşimin geçen hafta doğum günüydü, kendisine güzel , özel ve unutulmayacak bir an  yasattigimi düşünüyorum. Bu emeğini ve dusunceme saygı gosrerip beni kırmadan gelen eşimin tarafına ve anneme çok tesekkur ediyorum. Anlaşılacağı üzere eşime sürpriz doğum günü ve sürpriz aile toplantısı başarıyla yapılmıştır.
     Şimdi Altunizade ye gidiyoruz. Arabayla gittiğimiz için bu saatte , bu dakika da ki trafik durumu biraz yoğun ... Aracımız kamyonet tipi olduğu için Fatih Sultan Mehmet Köprü sunu kullanıyoruz.
Yola çıkacak oankar için yazıyorum ki ; adım adim olmasa da aynı tempoda yollardayiz. Sultangazi yakınlarında 3 araba sol şeritte zincirleme yapmış. O tıkanıklığı aşınca biraz hareket oluyor ama dedim ya  " aynı tempoda " devam ediliyor



0 Response to "Fatih Sultan Mehmet Koprüsü ' n Bugün."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme